نی نی ما

افزایش هوش نوزاد در زمان بارداری

1393/12/24 22:51
نویسنده : sara
462 بازدید
اشتراک گذاری

همه مادر ها دوست دارند فرزندانی باهوش تربیت کنند. بدین صورت توصیه می شود که در زمان بارداری به برخی توصیه ها گوش دهند و به وسیله ی کارهایی فرزند خود را با هوش تر کنند. در زیر عمده ترین روش هابرای افزایش هوش نوزاد در بارداری ذکر شده است.

 

pregnancy

صدا ها می توانند ذهن کودک را در دوران جنینی مورد تاثیر قرار دهند بدین صورت تحقیقات نشان می دهد که فرزندانی که در دوران جنینی با صدا در ارتباط بوده اند می توانند در اینده زندگی هوشی خوب تری داشته باشند.

پژوهشگران می گویند که کودکانی که در دوران جنینی مخاطب صحبت های اطرافیان بوده اند مغز بزرگتری دارند و این به افزایش هوش آن ها انجامیده است. حتی کودکانی که صدای ضبط شده ی مادر را شنیده اند مشمول این افزایش سایز مغز بوده اند.

زمانی که مادر با جنین خود صحبت می کند، او مهارت های گفتاری و صحبت را به خوبی می آموزد و بدین صورت ارتباطات موفق تری در بزرگسالی خواهد داشت.

 

ادامه صحبت کردن مادر با نوزاد بعد از تولد، همچنین گوش دادن به صدای قلب مادر هم می تواند به پرورش بهتر کودک بینجامد.

کارشناسان و محققان دانشگاه هاروارد در ادامه ی تحقیقات خود اعتراف کرده اند که کودکانی که اطرافیان با آن ها در دوران جنینی بیشتر صحبت کرده اند، زودتر از سایر کودکان زبانشان باز می شود و شروع به صحبت کردن می کنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد